Velen zullen het beamen: als er wat te beleven valt, dan kan het niet anders dan DRUM zijn. En ook nu weer pakt DRUM uit met een grootse actie.
“GO FOR THE BEST, kies voor DRUM en vertel het verder” : dàt is de boodschap. Hoe u dit doet, laten we aan uw creativiteit over. Zeg het met een DRUM display of afficheer het met een pancarte of deursticker. Aan u de keuze ! De beste DRUM ambassadeur-verkoper wordt beloond met het neusje van de zalm; zoals u het van DRUM gewend bent.
Het succes van DRUM vertelt wat over zijn eigenzinnige smaak, zijn kwaliteit, maar vooral over ù. Dankzij uw ondernemingszin en creativiteit is DRUM vandaag het tabaksmerk nummer 1.
Voor onze beste verdelers-ambassadeurs hebben we dan ook een aantal top events in petto zoals een Pavarotti concert in Londen en een filmpremière in New York.
Daarnaast zijn er elke actieperiode maar liefst 500 winnaars die samen met DRUM een spannende voetbalwedstrijd of hun favoriete film, toneelstuk, concert of tentoonstelling kunnen beleven.
Het principe is heel eenvoudig : hoe meer u DRUM als “The best” van de daken schreeuwt, hoe meer punten u scoort en hoe meer kans u maakt om te winnen.
Om uw verkoopinspanningen objectief te meten, hebben we aan elk criterium 100 punten toegekend die verdeeld worden over de verschillende eyecatchers. Maak dus zoveel mogelijk gebruik van de DRUM promotiematerialen. U scoort er niet alleen meer punten door maar verhoogt ook uw kans om te winnen en extra omzet te realiseren. Drie vliegen in één klap !